Op 19 mei jl. heeft de Businessclub Almkerk de wedstrijd FC Utrecht – FC Groningen bezocht in stadion Galgenwaard te Utrecht. Na een voorspoedige busrit met Almei Tours werden we ontvangen in de business-lounge van een onzer leden te weten “ WerkTalent “ de organisatie waarbinnen Johan van Os actief is.
Johan is met zijn drie kantoren in Gorinchem, Sleeuwijk en Utrecht actief in de uitzendbranche en aangesloten bij de organisatie WerkTalent.
De gehele avond ontbrak het ons met hapjes, sandwiches en drankjes en uitstekende bediening aan niets en kon onbekommerd worden genoten van de wedstrijd.
De wedstrijd zelf stond niet echt bol van de spanning maar zeker de moeite van het bekijken waard.
Na een korte gezellige nazit werd om half 10 de thuisreis weer aanvaard en kwamen we zonder enig oponthoud weer in Almkerk aan.
Veel deelnemers namen in de, op donderdagavond altijd gezellige en goed bezette, kantine van de vv Almkerk daarna nog een afzakkertje.
Al met al een zeer geslaagde avond waarbij met name de dank uitgaat naar Johan van Os voor de gastvrijheid die we van zijn organisatie “WerkTalent” mochten genieten.