BCA

De Business Club Almkerk biedt haar leden een platform om op informele manier zakelijke contacten te leggen en onderhouden met interessante partijen uit de regio. De Business Club Almkerk is verbonden aan Voetbalvereniging Almkerk om de vereniging te helpen zich verder te ontwikkelen; sportiviteit en prestatiegerichtheid zitten dan ook in het DNA van de Businessclub Almkerk. Participatie in de Business Club Almkerk betekent vergroting van het relatienetwerk en uitbreiding van het acquisitiepotentieel.

Onze missie

De stichting Business Club Almkerk heeft tot doel het scheppen van een solide basis ter versterking van de financiële positie van de V.V. Almkerk. De initiatiefnemers gaan er vanuit dat de Business Club naast de supportersvereniging en de sponsoractiviteiten een eigen plaats binnen de club verwerft en (indirect) een bijdrage zal leveren aan de verdere ontwikkeling van de V.V. Almkerk als mede toonaangevende voetbalvereniging binnen het Land van Heusden en Altena.