Op woensdag 15 oktober organiseerde Businessclub Almkerk voor het eerst een quizavond voor haar leden. Deze quiz werd verzorgd door Rutger Versteeg, die ook de jaarlijkse pubquiz bij VV Almkerk presenteert.
Vanaf 19.00 uur druppelden de eerste deelnemers binnen in het clubhuis van VV Almkerk. Een half uurtje later kon de strijd beginnen. Wie zou de eerste BCA-quiz gaan winnen? Quizmaster Rutger had pittige vragen op diverse (kennis-)gebieden, dus kwaliteit zou echt de doorslag gaan geven.

Er waren 6 individuele prijzen te verdienen. De uitslag was als volgt:

1. Theo van der Stelt
2. Laurens van Wijk
3. Cees Ambachtsheer
4. Anton van der Meijden
5. Mark van der Meijden
6. Jolon Drabbe

Eigenlijk waren er alleen maar winnaars, want er kon worden genoten van een heerlijk buffet van cafetaria De Alm. Ook de borrel na afloop viel in de smaak en rond 23.00 uur stroomde het clubhuis leeg. Ook volgend jaar komt de quizavond weer op de activiteitenkalender!