Bezoek aan RKC-Vitesse op 1 april 2023

Het was geen grap: op 1 april kwam de spelersbus van RKC Waalwijk het parkeerterrein van VV Almkerk oprijden. Niet om de selectie van RKC af te leveren, maar om de leden van Businessclub Almkerk op te halen. BCA bracht met 40 leden een bezoek aan de wedstrijd RKC-Vitesse.

In Waalwijk werden we ontvangen door een dame van de PR-afdeling, die ons begeleidde naar de businessroom. Voorafgaand aan de wedstrijd hadden we daar al een gezellig samenzijn.

We volgden de wedstrijd vanaf de businesstribune. Na de pauze bleven al enkele BCA-leden achter in de businessruimte om te netwerken. De thuisclub won uiteindelijk met 1-0 en dat was reden voor een feestje.

Na afloop was het nog erg gezellig in Waalwijk met o.a. een optreden van Thomas Berge onder het genot van drankjes en hapjes. Kort na middernacht keerden we huiswaarts met een bus van Almei Tours, onze vaste vervoerder. Opnieuw een geslaagd evenement van BCA.