Op 11 oktober heeft de Business Club Almkerk een whiskyproeverij georganiseerd in de tuin van huize Qua Ter Nes van de familie Ippel te Almkerk.

Na de uitstekende ontvangst gaf een deskundige uitleg over de whisky in het algemeen en de proeverij in het bijzonder. Daarna bestond de gelegenheid een aantal whisky’s te proeven en verdere informatie daarover te krijgen. Daarnaast was er ook de mogelijkheid om andere drankjes te drinken. Bovendien werden er bijpassende hapjes geserveerd verzorgd door het Wapen van Emmickhoven.

Mede door het mooie weer, de prachtige ambiance en het onderwerp van deze avond kon er bijna niets fout gaan. Dat bleek ook zo te zijn, zodat deze goed bezochte avond een bijzonder gezellig en geanimeerd verloop kreeg.

Derhalve een leuke en goed bezochte activiteit waar de deelnemers met veel plezier op terug zullen kijken. Rest ons Dick en Arianne Ippel nogmaals te bedanken voor hun fijne medewerking.