Verslag bedrijfsbezoek Solid Systems

Op woensdag 18 mei waren de leden van Businessclub Almkerk van harte welkom bij Solid Systems voor een bedrijfsbezoek. Namens Solid Systems is directeur en mede-eigenaar Rob Broekhuijsen lid van BCA. Rob was dan ook onze gastheer die middag en avond.

Solid Systems is een installatiebedrijf, ooit begonnen in Nieuwendijk maar sinds 2019 gevestigd in Werkendam, en staat voor 24/7 beveiliging met een 24-uurs storingsdienst. Het bedrijf biedt maatwerk in zakelijke beveiliging, particuliere beveiliging en elektrotechniek. Solid Systems doet dit internationaal, met 13 vestigingen in 6 Europese landen.

Tijdens het bezoek leidde Rob ons door het nog jonge pand op bedrijventerrein ‘Kop van Brabant’ en gaf een kijkje in dit dynamische bedrijf. Daarna kregen drie andere BCA-leden gelegenheid om een pitch te geven over hun bedrijf. De volgende leden hebben een inspirerende pitch verzorgd:

-Gerrit van Drunen van DD Reklame

-Mark van der Meijden van Digital Motions

-Nico Vink van Nico Vink Services

Zoals altijd werd de inwendige mens niet vergeten bij een event van Businessclub Almkerk. Bjorn van der Westen van De Koppelpaarden/Bij Janne, ook BCA-lid, verzorgde een heerlijk koud en warm buffet voor de aanwezigen. De avond werd afgesloten met een door Solid Systems aangeboden borreluurtje (in de praktijk iets langer dan een uurtje) in het eigen café van het bedrijf.

Wij danken Solid Systems hartelijk voor de gastvrije ontvangst!