Businessclub Almkerk viert 10-jarig jubileum

Op vrijdagavond 11 september liep het rond 18.00 uur langzaam vol bij Brasserie ‘De Laegt’ in Almkerk. Businessclub Almkerk mocht het 10-jarig jubileum vieren en circa 55 feestgangers lieten dit niet aan zich voorbijgaan.

Voorzitter Adriaan Hakkers opende de avond met een mooie speech, waarin hij terugkeek op 10 jaar BCA en op de activiteiten in al die jaren. Adriaan kon ook meedelen dat BCA inmiddels meer dan 40 leden heeft, 43 om precies te zijn. Dit is niet in de laatste plaats te danken aan Laurens van Wijk, die al menig lid voor Businessclub Almkerk heeft gestrikt. Laurens werd daarom ook meteen door Adriaan benoemd als ‘ambassadeur van BCA’.

Naast de attentie die Laurens kreeg aangeboden mocht hij ook als eerste aanschuiven bij de barbecue, zoals op de foto’s hiernaast te zien is. Daarna mochten de overige gasten genieten van een heerlijk bbq-buffet van Brasserie ‘De Laegt’, uiteraard ook BCA-lid, en van de uitstekende service.

Het bleef nog lang gezellig op De Laagt in Almkerk.