1 september 2022 E-bike tour

Op deze nazomeravond verzamelden de deelnemers bij E-verhuur Versluis in Sleeuwijk. Na een instructie, waarbij de één wat beter oplette dan de ander, vertrokken we in drie groepen met onze E-bikes voor een rondrit door een deel van Altena. Via Woudrichem, Rijswijk, Uitwijk en Waardhuizen belandden we op de Laagt voor een heerlijk buffet bij Brasserie De Laegt.

Na deze aangename en goed verzorgde onderbreking was de discipline een beetje verdwenen. In verschillende samenstellingen en via diverse routes vervolgden we onze tocht via Almkerk, Nieuwendijk en Werkendam naar het Kerkeinde in Sleeuwijk. Er was niemand achtergebleven onderweg en dus konden we met een complete groep nog even gezellig na borrelen op deze geslaagde avond.

Het volgende evenement is op 10 november 2022. BCA organiseert dan een netwerkbijeenkomst met diner in De Koppelpaarden te Dussen met Frans van Seumeren als spreker.